ქ. თბილისი, გლდანი, 6 მ/რ, 10 კორპუსი
თელ: (995 3A2) 57 06 02 (სახლი)
(995 32) 91 29 47 (სამს.) (8 99) 53 15 32 (მობ.)
E-mail: ana.karaulashvili@gmail.com
პირადი მონაცემები
დაბადების თარიღი და ადგილი: 1969 წელი, 3 ოქტომბერი, ქ. თელავი
ეროვნება:ქართველი
ოჯახური მდგომარეობა:დაოჯახებული
განათლება:
2014 სექტემბერი – “ისინი ჩვენს შორის არიან” -3, პოლონეთი,
პოლონეთის საგარეო საქმეთა სამინისტრო, ტრენინგი ინკლუზიურ განათლებაში
2013 სექტემბერი – “ისინი ჩვენს შორის არიან” -2, პოლონეთი, პოლონეთის საგარეო საქმეთა სამინისტრო, ტრენინგი ინკლუზიურ განათლებაში
2012 სქეტემბერი – “ისინი ჩვენს შორის არიან” -1, პოლონეთი, პოლონეთის საგარეო საქმეთა სამინისტრო, ტრენინგი ინკლუზიურ განათლებაში
2009 ოქტომბერი – თბილისის ივ. ჯავახიშვილის სახ. სახელმწიფო უნივერისტეტის სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი ფსიქოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორის ხარისხის მოპოვება
2000 ნოემბერი-დეკემბერი _ სასწავლო პროგრამა ნეიროფსიქოლოგიაში (დიაგნოსტირება, კონსულტაცია). ქ. ჰამილტონი, ახალი ზელანდია
2000 სექტემბერი _ სასწავლო პროგრამა ”ეპილეფსია პირველად ჯანდაცვაში”. Qქ.თბილისი
1997 მაისი _ ტრენინგი ქცევით ანალიზში (ინტერვიუ, ანგარიში, დიაგნოსტიკა). ქ. თბილისი
1995 ივნისის _ ტრენინგი ჯგუფურ ანალიზში (ფსიქოთერაპია,კონსულტაცია) ქ. თბილისი
1993-1996 _ თბილისის ივ. ჯავახიშვილის სახ. სახელმწიფო უნივერისტეტის ასპირანტი სპეციალიზაციით: კლინიკური ფსიქოლოგია
1988-1993 _ თბილისის ივ. ჯავახიშვილის სახ. სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის სტუდენტი. სპეციალიზაციით: ზოგადი ფსიქოლოგია
მუშაობის გამოცდილება:
2010 წლის სექტემბრიდან დრემდე – ნევროლოგიის და ნეიროფსიქოლოგიის ინსტიტუტი, ნეიროფსიქოლოგი
2009 წლიდან დღემდე – საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, ინკლუზიური განათლების პროგრამების დეპარტამენტის მულტიდისციპლინალური გუნდის წევრი, ფსიქოლოგი
2004 წლიდან 2010 წლის სექტემბრამდე – „ეპილეფსიის პრევენციის და კონტროლისა სამეცნიერო-პრაქტიკული ცენტრი“, ნეიროფსიქოლოგი
1998-დღემდე – „ფსიქომეტრული და საკონსულტაციო ასოციაცია“, სწავლის და ქცევის პრობლემების მქონე ბავშვების შეფასება, დახმარება და ოჯახის კონსულტაცია, განსაკუთრებული შესაძლებლობების მქონე პირთა ნეიროფსიქოლოგიური დიაგნოსტირება და რეაბილიტაცია, ნეიროფსიქოლოგი
1997წლიდან- 2010 წლის დეკემბრამდე _ „პ. სარაჯიშვილის სახ. კლინიკური და ექსპერიმენტული ნევროლოგიის ინსტიტუტი“, ეპილეფსიის მქონე ბავშვის ნეიროფსიქოლოგიური დიაგნოსტიკა და მისი ოჯახის ფსიქოლოგიური კონსულტაცია, თავის ტვინის დაზიანების მქონე პირთა ნეიროფსიქოლოგიური შეფასება და რეაბილიტაცია, Hნეიროფსიქოლოგი
1997-2004 წლამდე _ „ნევროლოგიურ პაციენტთა სამედიცინო და ფსიქო-სოციალური დახმარების ცენრი“, ეპილეფსიის მქონე ბავშვის ნეიროფსიქოლოგიური დიაგნოსტიკა და მისი ოჯახის ფსიქლოგიური კონსულტაცია,Hნეიროფსიქოლოგი
1994-1998 – „კლინიკური და ექსპერიმენტული ნევროლოგიის ინსტიტუტი“, „კარდიოლოგიის ინსტიტუტი’, ეპილეფსიის და გულის დაავადების მქონე პაციენტების ფსიქოლოგიური შეფასება, კლინიკური ფსიქოლოგი პროექტებში მონაწილეობა
2009 წლიდან დღემდე – სახელმწიფო პროგრამა “ბავშვებში განვითარების დარღვევების ადრეული დიაგნოსტირება და პრევენცია”
2005 წლიდან-2010 წლამდე – სახელმწიფი პროგრამა „ეპილეფსიის პრევენცია და დიაგნოსტირება“, ნეიროფსიქოლოგი
2009 წლის მარტი-აპრილი – ფონდ Save the children მიერ დაფინანსებული პროქტი „შეზღუდული შესაძლებლობების ბავშვთა შეფასება გორის დღის ცენტრის ბაზაზე არსებულ დღის ცენტრში“, ფსიქოლოგ-კონსულტანტი
2006 წ. – `ღია საზოგადოება –საქართველოს” მიერ დაფინანსებული პროექტი `ინკლუზიური განათლების ხელშეწყობა გ. რამიშვილის სახელობის სკოლაში~
2003-2004წწ. – ჩარე-GჩMI –ის დაფინანსებული პროექტი: `ეპილეფსიის მქონე პირთა მობილიზაცია და განათლება დასავლეთ საქართველოში”
2002წ. – ფონდ `პროექტჰარმონია”-ს მიერ დაფინანსებული პროექტი:`როგორ ვათამაშოთ ბავშვები – მშობლების ტრენინგი”.
სალექციო კურსები:
1993-1996 _ კლინიკური ფსიქოლოგია და პიროვნების თეორიები.
სამედიცინო ბიოლოგიის ფაქულტეტი. თბილისის ივ. ჯავახიშვილის
სახ. სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
საზოგადოებრივი ორგანიზაციები:
• საქართველოს ახალგაზრდა ნევროლოგთა საზოგადოების წევრი
• ევროპის ნევროლოგთა ასოციაციის წევრი
ენები: ქართული, რუსული, ინგლისური
პუბლიკაციები
1. ა.ყარაულაშვილი, თ. გაგოშიძე “საფეთქლის ეპილეფსიის, როგორც ქრონიკული დაავადების გავლენა ინტერპერსონალურ ურთიერთობაზე და დაავადებაზე რეაგირების ხასიათზე”, ფსიქიკა: პრობლემები, პერსპექტივები, 2002, #1, გვ.4-15
2. ა.ყარაულაშვილი, თ. გაგოშიძე, ზ. ფაღავა “დაავადებაზე რეაგირების ხასიათის თავისებურებანი საფეთქლის ეპილეფსიის, როგორც ქრონიკული დაავადების დროს”, ინტელექტი, #3 (23), 2005, გვ., 332 – 335
3. ა.ყარაულაშვილი, თ. გაგოშიძე, შ.მამუკაძე, თ.ჭინჭარაული, “ეპილეფსია, როგორც ქრონიკული დაავადება. დაავადების შინაგანი სურათი”, კავკასიის მაცნე, #13, 2005, გვ. 316-323
4. А. Караулашвили, Т.Гагошидзе, Ш.Мамукадзе, Т.Чиничараули,«Влияние хронической болезни на эмоционально-личностные особенности больного», Кавказоведение, 2006 (10), стр. 42-51
5. ა.ყარაულაშვილი, თ. გაგოშიძე, თ.მარღანია, “მოტორული უნარშეზღუდულობის მქონე ნევროლოგიურ პაციენტთა დაავადებისადმი დამოკიდებულების თავისებურებები”, საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის მაცნე, ბიოლოგიის სერია, 2006, ტომი 32, გვ. 169-174
6. Ш. Мамукадзе, Т. Гагошидзе, М. Мачавариани, Т. Чинчараули, А. Караулашвили Особенности онтогенеза называния (соавт), «Кавказоведение», #9, 2005, ст.: 152-163;
7. Ш. Мамукрдзе, Т. Гагошидзе, Т. Чинчараули, А. Караулашвили, К. Пилаури Когнитивные модели называния (соавт), «Кавказоведение», #10, 2006, ст.: 31-41;
8. Т. Чинчараули, Т. Гагошидзе, Ш. Мамукрдзе, Т. Асланишвили, Н. Веруашвили, А. Караулашвили, Факторы влияющие на повторный прайминг, (соавт.), Кавказоведение, 2005 (9), стр. 130 – 145.
9. თ. გაგოშიძე, შ. მამუკაძე, ქ. ფილაური, ა. ყარაულაშვილი, თ. ხაჯალია, თ. ჭინჭარაული, `პრაქტიკული მუშაობა ბავშვებთან~, წიგნი II, თბილისი 2007.
10. Gagoshidze T. Karaulashvili A. Epilepsy and Stigma. XI International conference of Ukraine Epilepsy League. Вiсник Епiлептологии. №1б (19-20), 2007. с.73.
11. Tchintcharauli, Sh. Mamukadze, T. Gagoshidze, S. Kasradze, D. Kvernadze, A. Karaulashvili, Neuropsychological characteristics ofGeorgian-speaking persons with epilepsy of different etiology; 29th International Epilepsy Congress, Rome, Italy, 2011.
12. ქ. ფილაური, დ. ცარციძე, ქ. ჟვანია, ა. ყარაულაშვილი, ა. ზურაბაშვილი, შ. მამუკაძე, მ.ჭანკვეტაძე, მ. ჭელიძე, თ. ნაკაიძე, მ. წულაძე, „საგანმანათებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა ჩართვა სასწავლო პროცესში – საუკეთესო გამოცდილება“, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, 2012.